serviciile noastre
1. Servicii de Contabilitate
O contabilitate corecta este fundamentul unei afaceri bune. La AKA Tax Accounting intelegem importanta contabilitatii excelente. Nu numai ca este vital pentru functionarea sanatoasa a afacerii dumneavostra, s-ar putea economisi, de asemnea, bani (se pot genera taxe mai mari in cazul in care contabilitatea nu este tinuta corect). In schimb, va puteti concentra pe ceea ce este cel mai important pentru tine – succeul afacerii dumneavostra.
Ce facem?
• Consiliere in intocmirea documentelor contabile primare;
• Inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor contabile primare;
• Evidenta mijloacelor fise si calculul amortizarii;
• Intocmirea balantei de verificare lunare;
• Calculul taxei pe valoare adaugata, a impozitului pe profit/venit;
• Calculul, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
• Intocmirea si depunerea raportarilor contabile semestriale si a situatiilor financiare anuale;
• Asistarea si reprezentarea in fata organelor de control;
• Reglarea/urmarirea fisei pe platitor;
• Informari privind schimbari ale legislatiei fiscale si financiar-contabile.
2. Servicii de Salarizare si Administrare Personal
Oferim servicii de salarizare, administrare a documentelor de personal si de consiliere in domeniul resurselor umane. Eliminati povara utilizand serviciul nostru global externalizat. Putem avea grija de salariile dumneavostra.
Ce facem?
• Intocmirea si inregistrarea in Revisal a contractelor individuale de munca;
• Intocmirea si inregistrarea in Revisal a actelor privind modificarea sa incetarea contractelor individuale de munca;
• Administrarea dosarelor de personal;
• Eliberarea adeverintelor necesare salariatilor;
• Calculul drepturilor salariale si a taxelor datorate institutiilor statului;
• Intocmirea si depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare;
• Intocmirea ordinelor de plata pentru contributiile salariale.
3. Consultanta Financiara si Fiscala
Stim cat este de important sa respecti legislatia in vigoare. Acordam consultanta financiara si fiscala pe teme diverse: TVA, impozit profit, impozit venit, imobilizari, nerezidenti, stocuri, impozite si taxe locale, salarizare. De asemenea, efectuam o analiza financiara si fiscala a operatiunilor desfasurate de firma dumneavoastra, pentru a fi linisiti ca afacerea ta e pe maini bune.
Ce facem?
• Intocmirea si analiza bugetului de venituri si cheltuieli;
• Consultanta privind legislatia financiar-contabila.
4. Infiintare start-up
Oferim asistenta si consultanta la infiintarea firmei prin alegerea celei mai bune optiuni din punct de vedere fiscal si contabil. Echipa de specialisti cu care colaboram constant (avocati, notari, traducatori autorizati, experti contabili) asigura solutii complete.
Ce facem?
• Inregistrarea societatii la Registrul Comertului;
• Inregistrarea in scopuri de TVA;
5. Verificari Contabile si fiscale
Vrei sa sti daca societatea ta respecta legislatia in vigoare?
AKA Tax Accounting efectueaza verificari contabile si fiscale la diverse societati din Transilvania.
Verificarile contabile si fiscale vor fi efectuate in baza documentelor contabile si fiscale puse la dispozitie in conformitate cu principiile contabile romane.
Venim in ajutorul vostru prin realizarea unei analize investigative asupra societatii, in vederea unei bune intelegeri ale aspectelor contabile si fiscale cu scopul luarii de decizii corecte si eficiente in tranzactiile urmarite.
Ce verificam?
• TVA: declaratii fiscale, jurnale de TVA, documente justificative;
• impozit profit: declaratii fiscale, calcul impozit, documente justificative;
• impozit nerezidenti: declaratii, retinere impozit;
• imobilizari: calcul amortizare;
• stocuri: documente gestiune stocuri;
• impozite si taxe locale: obligatii declarative.
In plus acordam consultanta telefonica sau pe e-mail ori de cate ori aveti nevoie in rezolvarea unei probleme contabile si fiscale cu care va confruntati.
6. Due Diligence
Ce este due diligence? Cand ar trebui sa faci un due diligence? Iata o explicatie simpla si liniile directoare pentru a va ajuta sa decideti ce factori trebuie investigati inainte de a cumpara o afacere sau de a face alte decizii costisitoare de afaceri.
Definitia din dictionar spune ca due diligence este investigarea, examinarea, analiza atenta, detaileata si sistematica a informatiilor legate de o investitie, o preluare sau un participant la o fuziune. De multe ori, due diligence este folosit pentru a descrie ancheta facuta inante de achizitionarea unei alte companii, asa ca haideti sa incepe de acolo.
Sa presupunem ca planificati sa cumparati o afacere atractiva pentru tine. Inainte de a achizitiona afacerea, cu ajutorul profesionistilor efectueaza un due diligence:
Are afacerea un flux de numerar sanatos?
Poti sa-ti dai seama de unde provine fluxul de venituri?
Profiturile merg in sus sau in jos?
Documentele companiei sunt complete?
Este firma la zi cu taxele?
Are o proprietate in leasing? Daca da, cand se incheie contractul de leasing?
Due diligence-ul fiscal are o importanta majora in ceea ce priveste achizitia unei companii.